Alla inlägg under januari 2010

Av lusa - 25 januari 2010 22:09

Ok, jeg har ikke blogget på måneder, siden i fjor, faktisk! Og nå blir det tre innlegg på rad!

glemte faktisk hva jeg skulle blogge om og!

NEI. jeg kom på det.

Jeg elsker å sove. Det er så herlig, er det ikke? Ligge i senga, være helt avslappet, alt i hjernen er i full aktivitet BORTSETT fra logikken. Ah, ja, tenk da, om verden hadde vært sånn? Alt var i fullt alarm og aktivitet, bortsett fra logikken. Ser for meg alle bare går helt ville..

Men ja, sove. Slappe helt av, ikke noen bekymringe, ikke stress, bare noen timer, med hodet på ei myk, og god pute, slappe helt av. Pulsen dempes, det er mørkt, godt og varmt, jeg er mett og glad. Sove.

Nam.

Det skal bli godt.

George Eads! Sjekk bilder lengre ned.


God natt, i morgen reiser jeg!

Av lusa - 25 januari 2010 22:00

Ahh, mitt nye eyecandy     hiiihii.

CSI er og blir min favorittserie! Hvertfall januar 2010 !

Nick Stokes - George Eads!

Bildet taler for seg selv.

  

Ååååja, er han ikke kjekk, da? Jo.

OOOOOOG, et bilde til!

aaaw, han er så søøøt ! Se de øynene da, søøøting!

Skulle bare legge ved disse bildene, må pakke litt mer. Ikke ferdig ..


Snægs, lusaa  

Av lusa - 25 januari 2010 21:39

Det er så lenge siden jeg har skrevet at det er flaut å se på gamle innlegg, for det er skikkelig gamle innlegg! Shame on me!

Ja,ja, hva har skjedd i det siste som er verdt å nevne? Har lenge tenkt på å skrive blogg mer, finner på hva jeg skal skrive om osv, men nå er seriøst alt blåst vekk fra hodet mitt. Men ja, i morgen!

Starter med tirsdag 26: Jeg, MM og M reiser til Tr.h

Onsdag 27: Jeg, MM og M reiser fra Tr.h til Tjekkia! Vi skal handle og shoppe, se på "livet"/byen, og skal bare kose oss! Slekta til MM skal dit, 38 av hennes slekt, faktisk, så det blir en livlig tur, håper jeg! blir godt å komme unna hverdagens kas og mas!!    Dette er meg i skrivende sekund.

Bror sitter ved siden av og snakker om hvor bra det blir når jeg drar, men jeg vet at det er bare noe han sier for å føle seg bedre ;) Han vil også ha en bra gave fra Tjekkia, så han BURDE egentlig snakke om hvor lei seg han , men neeeida.

I det siste har myyye skjedd, så jeg orker egentlig ikke fortelle så mye om akkurat det.

Kina: 11 februar og ei uke inn i tid.

Polen: 6.april og ti dager inn i tid.

Tjekkia, Kina, Polen, på fire måneder, woooh, det skal bli godt med sommerferie!

Selv om jeg savner juuuula. Det er så koselig.

Men helt seriøst, jeg tror jeg skal begynne å blogge igjen. skal se.. om jeg gidder. det er så tuuungt å blogge. Hei og håå



Snægs, lusaa & bror & Lady

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards