Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

update

Av lusa - 25 januari 2010 21:39

Det er så lenge siden jeg har skrevet at det er flaut å se på gamle innlegg, for det er skikkelig gamle innlegg! Shame on me!

Ja,ja, hva har skjedd i det siste som er verdt å nevne? Har lenge tenkt på å skrive blogg mer, finner på hva jeg skal skrive om osv, men nå er seriøst alt blåst vekk fra hodet mitt. Men ja, i morgen!

Starter med tirsdag 26: Jeg, MM og M reiser til Tr.h

Onsdag 27: Jeg, MM og M reiser fra Tr.h til Tjekkia! Vi skal handle og shoppe, se på "livet"/byen, og skal bare kose oss! Slekta til MM skal dit, 38 av hennes slekt, faktisk, så det blir en livlig tur, håper jeg! blir godt å komme unna hverdagens kas og mas!!    Dette er meg i skrivende sekund.

Bror sitter ved siden av og snakker om hvor bra det blir når jeg drar, men jeg vet at det er bare noe han sier for å føle seg bedre ;) Han vil også ha en bra gave fra Tjekkia, så han BURDE egentlig snakke om hvor lei seg han , men neeeida.

I det siste har myyye skjedd, så jeg orker egentlig ikke fortelle så mye om akkurat det.

Kina: 11 februar og ei uke inn i tid.

Polen: 6.april og ti dager inn i tid.

Tjekkia, Kina, Polen, på fire måneder, woooh, det skal bli godt med sommerferie!

Selv om jeg savner juuuula. Det er så koselig.

Men helt seriøst, jeg tror jeg skal begynne å blogge igjen. skal se.. om jeg gidder. det er så tuuungt å blogge. Hei og håå



Snægs, lusaa & bror & Lady

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lusa - 6 mars 2010 00:15

Ego. Big Ego....       

Av lusa - 3 mars 2010 21:39

Den filmen SKAL jeg se, NOTE TO SELF.      We're back on track - VIEW NOOOOW!! www.last.fm/user/luzifer-a tror det er adressen.  det er musikken jeg hører på, skal jeg tro. Ikke all musikken blir "lagt inn", men håper det meste er med ...

Av lusa - 3 mars 2010 21:29

Nooo Nooo, Nooo broken hearted girl ...Beyonce. Har akkurat vært og trena med ei venninne, J, og vi trena bare i en time. Mandag: Mage, rumpe, lår. Tirsdag: Zumba (eller hva det er. Dansing med hofter og vekter) Onsdag: Selvtrening / Egentren...

Av lusa - 7 februari 2010 14:40

Corby Yellow heter min nye touch telefon.. Min forige klikka helt, det gikk ikke an å trykke på "OK" knappen, hva skulle jeg gjøre da? Først bruke min gamle, men SÅ bestille meg ny til 1 NOK. haha, ja, billige saker.  If we ever meet again - Timbal...

Av lusa - 7 februari 2010 14:37

Torsdag reiser jeg til Kina! Pakker i skrivende stund, og det går ikke bra. Det er så kaldt der, hva skal jeg ha med, da!? ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards