Alla inlägg den 5 maj 2009

Av lusa - 5 maj 2009 14:39

I går:

I går hadde jeg engelsktentamen. Herregud... La dette gå bra sier jeg bare. Det hele tema greia var überteit, og stiloppgava var bare helt på villspor. Og samme var min besvarelse. Huff&huff. men håper det går bra, for det må det jo! :-)

Da jeg kom hjem fylte jeg og mamma to hengere og kjørte til søppel-tømmingen og tømte hengeren. for et slit. Så når vi kom hjem var det rett ut og ordne til gressklipperen for årets første gressklipp! Det slet meg HELT ut, fordi at jeg måtte tømme gressklipper-sekken hvert minutt. Seriøst, hvert minutt, og det er bokstavlig talt ! Det var kjempekjedelig og kjempeslitsomt, for sekken var jo full og hele pakka! Lille meg sleit som en hest ..

Gad.

Det var stort sett det jeg gjorde i går, bortsett fra å sovne på sofaen og se Paradise Hotel <3 . HERLIG tvshow :-D


I dag var jeg hjemme fra skolen, følte meg litt urven, hodet var litt slitent og jeg var slapp. Og ikke bare pga jeg var trøtt. OG jeg skulle til legen i dag , så mamma slapp å dra helt til skolen og hente meg, for det er så langt og slitsomt.

Fikk to bekreftelser over at magen hindrer meg i gymmen og jeg må få en times lengre eksamenstid..  Vet ikke om jeg kan bruke samme lappen for å få magesmertene over til gyldig fravær, men.. Håper da det, ellers får Doktoren et besøk til av meg snart!


Nå er det mat, snægs

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards