Alla inlägg den 15 september 2009

Av lusa - 15 september 2009 18:42

And we're back on track! wuhu! View my last fm page and watch my sooooongs. DAWG!!


http://www.last.fm/user/lusaa :)

Av lusa - 15 september 2009 08:46

I dag skal jeg ikke på skolen før ti, så tar halv ti bussen, og håper på at jeg får brukt busskortet mitt i dag! :) I går ble de så sure.

UANSETT. Bloggplatsen nå.. hm.. endret seg! Uvant, for vet ikke hvor alt er henn enda, men det ut som om alt er mye penere, utseendemessig, så håper det funker for meg :p ha..

Fikk meg ny pc i går, Acer Aspire (vet ikke mer enn det). Den er blå og kjempesøt!

I morgen skal vi ta skolebilde på skolen, gruer meg, vet jeg ser ut som en dass nå for tida! Off, periodevis, ikke bra!

Uansett, i Norge er det Arbeiderpartiet som styrer igjen, huff. F. partiet håpet jeg på, da, men vet ikke jeg. samma for meg, kunne ikke stemme uansett!

Ja, hva mer er det å si.. så mye nytt at jeg ikke gidder fortelle engang! Ny pc, det gjelder.

Så er det historieprøve i dag, den vet jeg går dårlig så gidder ikke bekymre meg for den! :-)


snægs, lusaa

Ovido - Quiz & Flashcards