Alla inlägg den 20 september 2009

...

Av lusa - 20 september 2009 13:14

Paparazzi - Lady Gaga

I'll never let you know

... sanger på hodet

Av lusa - 20 september 2009 13:12

ahh, i dag er det søndag. Stille, kjedelig søndag! Skal øvelseskjøre til nabobyen M i dag, og være på familieselskap der. det blir hvertfall langdrygt, spesielt når jeg ikke vet hva jeg skal ha på meg!! Klokka er halv to snart, og nå skal vi åpne et rør i vasken på badet og sjekke det ( det er tett ) , så er vi sikkert ferdige til klokka to, eller kvart over to. Da rekker jeg AKKURAT å dusje og hoppe i klær (uten sminke) før vi drar i selskap, og det liker jeg ikke.

får se, får se.


Var på shopping på fredag, kjempekoselig.. Kjøpte meg pcmappe, en genser, munnskyllevann, mye mye mer.. Det var noe dårlige ting som skjedde der, men jeg orker ikke legge ut her og nå!


snægs,

lusaa

Ovido - Quiz & Flashcards