Alla inlägg den 15 april 2009

Av lusa - 15 april 2009 22:07

Dag 2 med besøk fra Polen

Fikk presentasjoner fra polakkene, lærerene til polakkene, lærerene våre, vi sang, de sang, vi besøkte borgermesteren og spiste lunsj der.. I morgen skal vi på en restaurant og spise (med foreldre) . I dag var vi også ute med venninne H og hennes besøk som jeg aldri husker navnet på ! . Hun var forferdelig grei og morsom, og lo av alt, sånn som meg ! :-)

Nettopp funnet ut at shampooen nede går ikke ut av håret. Det har skjedd flere ganger at det kjennes fett etter jeg har kommet ut av dusjen og sånn. Vasker håret flere ganger etterpå, men det kommer ikke ut likevel! Og det er altså gul Head and Shoulders shampoo. Kjedelig det, da. men sånn er det nå, må dusje på nytt , håper det går av da! Vekker vel K i morgen også, og lager frokost, så flink som jeg er :-)

Av lusa - 15 april 2009 01:14

Huff ooooog huff.

Nettopp kommet hjem etter å ha hentet polakken K fra flyplassen. Hun var verken sulten, tørst eller noe og ville egentlig bare legge seg...

M og S, søsken, bare går etter meg heletiden, og da tør jeg ikke snakke engelsk, og de maser og maser at jeg skal snakke, og det irriterer meg sånn ! huh, må bare få det ut.

Kommer på at jeg og søster tettet vasken, og det må vi kjøpe Plumbo og fikse, altså ! flaaaaaaaut.

Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg skal vekke henne i morgen, og sikkert steike noen rundstykker eller noe til frokost.  hmm.

lurer på hvordan dette besøket blir !

Ovido - Quiz & Flashcards