Alla inlägg den 22 april 2009

Av lusa - 22 april 2009 20:30

Da har vi vært på busstur til Geiranger i dag ! Jeg kom nettopp ut av dusjen, vurderer faktisk å legge meg, for jeg ser gruglete, og jeg svir under øynene, likevel etter dusjen. såååe.. Tror min polakk (mi jente, altså. vet ikke hvordan jeg skal ordlegge meg) .. Nei, min utvekslingstudent (!) har lagt seg allerede, men føler jeg må banke på og si god natt og fortelle at formen ikke er helt på topp

Har hatt det kjempekoselig i Geiranger i dag :-) Guttene i denne klassen er kjempemorsomme . For en gjeng. Men de glor forferdelig mye, da. Hver gang vi snur oss (MM og meg selv ) Sitter minst en person og glor.. ekkelt. I'm being watched !

oo, jeg må se friends før jeg laller.

Tidlig kveld i dag. godt.

Nattaaaaaaaaa,

lusaa

Ovido - Quiz & Flashcards