Alla inlägg den 21 april 2009

Av lusa - 21 april 2009 18:02

Legger bare ved bilder fra turen på B.S i helga med polen, og fra noen fjell man kan se like ved huset vårt :-)

Rotur ... Kjempe morsomt ! :-)


Fjellene... Ser så fint ut :-)

Av lusa - 21 april 2009 17:57

Har da altså besøk, som går ganske ok :) Hun er litt sjenert, og tør ikke si så mye, og vil egentlig ikke finne på med noe, og hun skjønner egentlig ikke engelsk engang, men det har da vært ganske ok :)

i dag skulle vi egentlig bort,men siden hun ikke ville er vi hjemme :) får heller ta tidlig kveld, eller noe. Det skal hvertfall jeg !

Etter madagaskar 2, skal vi ut med hunden (jeg hvertfall) så skal jeg dusje, så skal jeg kanskje se film. så får hun slappe av som hun vil !

Gleder meg til å slappe skikkelig av, og ikke stå opp før 7 hver dag ! Gjort det i over ei uke nå ! Eller... ei uke akkurat er det.
Men snakkessssssssssssssss

Ovido - Quiz & Flashcards