Alla inlägg den 1 juni 2009

Av lusa - 1 juni 2009 20:22

Jeg har bestilt meg singlet !!! FASHION AGAINST AIDS. Jepp. N.E.R.D har designet singleten min. hohoho

her er den:

Bror har bestilt seg sånn i tskjorte i blå, for menn. hohho, vi blir så kule !!!

Nå har jeg fire-fem ting i pakken som kommer midt i juni, og jeg eier kanskje 50 kr nå :-D .. trøbbel .

Men  jeg får ca 1000 kr pga barnevakt, og 158 skal til søster pga jeg låner der når jeg ikke har penger. Det vil si 862 kr (vet ikke jeg, er det? ) igjen, og da har jeg råd tror jeg :-)

Av lusa - 1 juni 2009 20:12

Grab a boy and move your body,

Do like me and my honey ;-) ,

oh oh oh oh oh oh .


nanananannanan :-) Cool sang, sant? Hele sangtekst står på "tidligere måned", altså i mai. Egentlig tror jeg at jeg kun liker denne sangen pga den ble spilt på MD sin fest, men.. jaja, kul er den hvertfall synes jeg. Hørt den 80 ganger på 24 timer :P Minus 12 timer med søvn

Men nå TROR jeg at jeg og søster skal på fjellet med dawg, Lady, så jeg TROR jeg må ordne meg (joggeklær) nå.

Snægs

Av lusa - 1 juni 2009 20:04

Oioi, tydeligvis har jeg prioriteringsproblemer når det gjelder skolearbeid og skolen i det hele tatt. Når jeg har norskframføring i morgen, tenker jeg at jeg må gjøre litt research (eller hva det heter), så kommer jeg på forsiden min (startsiden min på dataen), og min startside er som følger:
www.hm.com og.. det er ikke lurt. For nå har de en kampanje som heter noe lignende som Fashion against aids. Kjempeflott at de foretar seg sånne viktige "tema" skulle jeg til å si. Problemer, mener jeg. Selv om de selger klær og gir penger til sånne sykehus eller noe i fattige land, blir det ikke mindre Aids eller HIV for den del. Men jaja, de gjør hvertfall noe, som er mer enn det vi andre gjør.

Uansett, jeg skulle fortelle hvorfor jeg ikke får gjort norsken. det er fordi at HM er startsiden min, og hver gang jeg skal til å skrive: wikipedia eller google i søkefeltet finnner jeg noe interessant på HM !! Alltid! Så det må jeg selvfølgelig sjekke ut, hver gang, så da sitter jeg her da. Prioriterer klær framfor norskframføring i morgen. Jaja... Men jeg velger å se på det sånn: Jeg handler for fashion against aids, og da gjør jeg jo litt, sant?? :-) Jeg velger å se sånn på det.. Skal bare ta meg en liten tur på HM igjen....

Ovido - Quiz & Flashcards