Alla inlägg den 14 juni 2009

Av lusa - 14 juni 2009 12:15

dolce and gabbana parfymen - the one heter den, aaaaah!!
Legger ved bilde.

Dette er min favorittparfyme ! Denne, og den der beckham parfymen, rosa flaske. Paris hilton har en god parfyme også.

Og nå, når jeg får det første stipendet etter å ha begynt på skolen, skal jeg kjøpe enten denne, Chanel Chance (tror jeg den heter), Beckham eller Paris Hilton sin. Men tror jeg stryker Paris Hilton, for hun er faktisk så dum at jeg vil ikke kjøpe noen parfyme fra henne. For et naut.


Uansett; klassen  på jentebølgen! (se innlegg under for å lese mer)

Av lusa - 14 juni 2009 11:50

Tirsdag: var å skulket sammen med søskenbarn.

Onsdag: Dro til nabobyen etter å ha skulket to mattetimer, og dro på jentebølgen. Det er noe to nabobyer har, årlig. Så mange jenter som mulig stiller opp og går ei løype på 5 km. Gå, løpe, jogge, dette er valgfritt. Klassen vår skrev oss opp for å bli med i konkurransen "beste klasse" i videregåendetrinnet. Vi går internasjonal linje på VGS, og derfor kledde vi oss ut som en nasjon hver. Jeg og jentene mine kledde oss ut som indianere. Venninne av meg kledde seg ut som om hun var fra Ethiopia, og var helt brun i ansiktet etter brunkrem og solpudder og diverse, og hadde funnet en parykk med "afro" hår . Hun var kjempestilig!

Folk hadde kledd seg ut som... folk fra Mexico, Jamaica , England, Storbritannia, Sverige, Danmark, Frankriket, Tunisia, Brasil, Australia, Kina osv osv. Kjempegjeng!! :-)

Fredag var kosedag, for da skulle jeg kun på skolen for å finne ut om jeg kom opp i muntlig eksamen, som jeg ikkke gjorde :-).Så dro jeg, søster og mamma til nabobyen M for å.. øø, hva skulle vi, egentlig? Jo, uansett

Bare en liten tur.

Lørdag, i går, dro bror til nabobyen sammen med mamma for å kjøpe iPod touch !!!!!! Misunnelig ! :-(

Jeg har en touch mp3 fra Samsung, som er ny, og jeg burde ikke klage. Men iPod touch. aah, med internett, kalkulator og ALT. blæææ.. Jaja ! ;-)

Jeg har det bra med min mp3, og jeg har ikke tenkt å kjøpe iPod touch, ettersom skal bort i sommer, neste år til polen, og tok reiseliv som valgfag, slik at det blir TO turer på det året. huh. hvor  skal jeg få tak i penger, da? jeg får bare spare stipend og lønn fra å passe barn.


Vel, dette var et ganske meningsløst innlegg somvar ganske langt og kjedelig uten bilder. slenger med noen gamle, ettersom jeg er for lat til å legge inn nye! :-)

Kameler/dromedarer (husker ikke) i Sahara i mars 09. Skoletur.


Jeg i Estland, Tallinn i fjor sommer. sommer 08, altså. kjempefin tur. savner byen fælt !!!


Tallinn 08. savner tallinn..

må mase på modern om det er HELT umulig vi drar tilbake i år. .


Snægs, lusa

Ovido - Quiz & Flashcards