Alla inlägg den 9 juni 2009

Av lusa - 9 juni 2009 13:07

 Idag etter å ha passet unger skulle søskenbarnet mitt, H, kjøre meg og søsteren hennes, C, på skolen. Vi kom fram  på skolen, jeg visste ikke hvilket klasserom jeg skulle på. Jeg fikk ikke tak i noen som visste det heller, så sa H at jeg måtte ut av bilen, pga hun måtte rekke fergen som gikk. Så ble det bare til at jeg og C ble med til hennes leilighet, ca tre timer vekk fra skolen..

Kom fram i... 12 tiden, og vi kjørte fra skolen klokken 8. Men i mens har vi vært på butikken osv, så det tok tid..

Nå er H på biblioteket og leser til ei muntligprøve hun skal ha, mens jeg og C sitter i leiligheten hennes. Jeg med internett og friends, og C med sims. Vi skal snart ut i sentrum, og jeg skal se på "Ivar Aasen" statuer osv osv. SKOLEARBEID.

Uansett, i natt blir den siste natta mi med å passe unger, og det blir så godt å ligge i egen seng!!!! Uten å ligge med øret på skakke hver natt for å få med seg om jenta på 4 år våknet og griner. Skal bli godt

Ovido - Quiz & Flashcards