Direktlänk till inlägg 14 juni 2009

the one

Av lusa - 14 juni 2009 12:15

dolce and gabbana parfymen - the one heter den, aaaaah!!
Legger ved bilde.

Dette er min favorittparfyme ! Denne, og den der beckham parfymen, rosa flaske. Paris hilton har en god parfyme også.

Og nå, når jeg får det første stipendet etter å ha begynt på skolen, skal jeg kjøpe enten denne, Chanel Chance (tror jeg den heter), Beckham eller Paris Hilton sin. Men tror jeg stryker Paris Hilton, for hun er faktisk så dum at jeg vil ikke kjøpe noen parfyme fra henne. For et naut.


Uansett; klassen  på jentebølgen! (se innlegg under for å lese mer)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lusa - 6 mars 2010 00:15

Ego. Big Ego....       

Av lusa - 3 mars 2010 21:39

Den filmen SKAL jeg se, NOTE TO SELF.      We're back on track - VIEW NOOOOW!! www.last.fm/user/luzifer-a tror det er adressen.  det er musikken jeg hører på, skal jeg tro. Ikke all musikken blir "lagt inn", men håper det meste er med ...

Av lusa - 3 mars 2010 21:29

Nooo Nooo, Nooo broken hearted girl ...Beyonce. Har akkurat vært og trena med ei venninne, J, og vi trena bare i en time. Mandag: Mage, rumpe, lår. Tirsdag: Zumba (eller hva det er. Dansing med hofter og vekter) Onsdag: Selvtrening / Egentren...

Av lusa - 7 februari 2010 14:40

Corby Yellow heter min nye touch telefon.. Min forige klikka helt, det gikk ikke an å trykke på "OK" knappen, hva skulle jeg gjøre da? Først bruke min gamle, men SÅ bestille meg ny til 1 NOK. haha, ja, billige saker.  If we ever meet again - Timbal...

Av lusa - 7 februari 2010 14:37

Torsdag reiser jeg til Kina! Pakker i skrivende stund, og det går ikke bra. Det er så kaldt der, hva skal jeg ha med, da!? ...

Ovido - Quiz & Flashcards