Alla inlägg den 21 juli 2009

Av lusa - 21 juli 2009 15:28

"We..."
"No no no no.."

" We..."

"We don't like it when.."


hahaha : )) Evil Nine - Crooked.

Da har jeg nettopp dusja med mamma sin frisørshampoo KMS , som er kjempedeilig, brukte balsamspray mot UV-stråler fra sola. Stikker på butikken nå for å hente tablettene mine og for å kjøpe noe til i kveld. Er så godtesjuk at det er nesten litt farlig.

Ikke spist godteri på lenge - så dette er nesten litt bra. Men før spiste jeg godteri hver dag . Da loooover jeg at jeg var avhengig ! Hvert matfri på skolen spiste jeg godteri. Uff uff. Blir vell feit snart !! : ))


Det ble litt mye pjatt her nå -

snægs, lusaa


slenger med bilder.

Lady høsten 07 tør jeg påstå.. Kanskje 06 ? :s


Nedom her er Lady 08. Vinter 08 : ))

Ovido - Quiz & Flashcards