Alla inlägg den 24 juli 2009

Av lusa - 24 juli 2009 00:22

bror tvingte meg til å høre på Jonas Brothers (paranoid..) og jeg har allerede lovt meg selv å hate de for alltid... Liker ikke Jonas Brothers, de er bare en teit etterligning av Hanson, de var brødre , sant?

Hanson - Penny and me . Ah, husker den tiden den var ny, det var en fin roadtrip sang! :)

Akkurat nå hører jeg Akon - I wanna love you.

Nei, nå bytta jeg til Karpe Diem - Krølla 50 lapp y'all !

Sean Kingston - Fire burning ... det må være en fin sommersang, jeg får hvertfall en sommerfølelse når jeg hører på den, selvom det regner (og tordner) ute.. Den er søt daa, sant? jeg synes det, så

Nå er det ikke lenge til MM drar til Norway cup! Så drar hun rett derfra til Hellas på ei (øde) øy, så drar hun rett fra Hellas til Tr.Heim til meg og M : ) blir så koselig - GLEDER meg !! : - D


Jeg lurer egentlig på hvorfor folk forteller meg om ting som foregår hjemme.. Jeg hadde en kompis jeg prata mye med.. Eller, rettelse, han prata mye med meg om ting som skjedde hjemme, og jeg har ikke prata med ham skikkelig på ett år, det er 6 mnd siden jeg har faktisk pratet med han !!  Så i dag sa han at pappaens han er så sur og sånn og at det er derfor han flytter til nabobyen for å gå på skole osv.. Jeg vet ikke hva jeg skal si, så jeg bare blir sittende dumt, jeg. Men han har sagt at han vil ikke ha noen spesiell tilbakemelding, så da står jeg sikkert stødig nok da. Jeg ble bare satt ut av at han forteller meg sånne ting.. ENDA.


Uansett,

nå er det vell sent nok til at jeg kan begynne å se film.


Snægs,

lusa

Ovido - Quiz & Flashcards