Alla inlägg den 28 juli 2009

Av lusa - 28 juli 2009 17:52

Aaaaaaa ...

2 dager siden; søndag. : jogget mange km med søster og kusiner, KJEMPESLITEN.

I går; mandag               : Jogget opp en  bratt og tung bakke på fjellet, gikk en liten fjelltur. FORTSATT VELDIG SLITEN.

Er så stiv og støl, musklene mine gråter av smerte, det er jeg sikker på! Kan knapt gå på rommet mitt, for da må jeg ned ei trapp, som tar sin tid, og er vondt.

I dag tror jeg at jeg vil se The Dark Knight, for den er så bra! Først skal vel jeg og bror se "Oceans Twelve" ettersom vi så "Oceans Eleven" for to-tre dager siden. Oceans eleven, twelve og thirteen, er de en av de beste filmene jeg vet av ! Brad Pitt OG George Clooney, SAMMEN i en film, og spiller begge matcho roller. Elsker de to!

Vurderer å gå opp og ta meg et kaldt glass med noe å drikke , men frykter trappa. Vel, vel.


 


Snægs,

lusaa

Ovido - Quiz & Flashcards