Direktlänk till inlägg 1 april 2009

Emergency Room

Av lusa - 1 april 2009 10:31

Har egentlig ikke skrevet så mye i det siste, fordi jeg egentlig ikke sitter på pc'en lengre. Jeg er litt for opptatt med å ødelegge søvnrytmen min ved å sove etter skolen. Det er så teit, for jeg er så trøtt rett etter skolen, men tror jeg får endret på det nå!
I går var så trøtt at jeg måtte gå ut med hunden, Lady, for å holde meg våken. Så da jeg kom hjem ble jeg ENDA trøttere enn da jeg dro, så jeg la meg på sofaen for å hvile meg, men ikke for å sove.

Så fikk jeg mld av ei venninne, I, og hun kom og overnattet pga hun var lei seg. Hun snakket hele dagen om at hun var så glad for at hun fikk komme osv osv, og hun er forferdelig søt da :-)

Kosa oss skikkelig, til og med mamma var og viste sin nye CD. Kjøpte mye mye mye godteri, og sånn, og vi så Paradise Hotel :) KOOOOSELIG !

Kanskje skal vi på kino på fredag, også, om jeg ikke skal med M og MM som jeg egentlig hadde avtalt med, først. Huff.

M og MM hadde  jeg spurt om de ville på kino til helga, og de sa at det kunne de. I går spurte I meg om det samme, og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre daaaaaaa.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lusa - 6 mars 2010 00:15

Ego. Big Ego....       

Av lusa - 3 mars 2010 21:39

Den filmen SKAL jeg se, NOTE TO SELF.      We're back on track - VIEW NOOOOW!! www.last.fm/user/luzifer-a tror det er adressen.  det er musikken jeg hører på, skal jeg tro. Ikke all musikken blir "lagt inn", men håper det meste er med ...

Av lusa - 3 mars 2010 21:29

Nooo Nooo, Nooo broken hearted girl ...Beyonce. Har akkurat vært og trena med ei venninne, J, og vi trena bare i en time. Mandag: Mage, rumpe, lår. Tirsdag: Zumba (eller hva det er. Dansing med hofter og vekter) Onsdag: Selvtrening / Egentren...

Av lusa - 7 februari 2010 14:40

Corby Yellow heter min nye touch telefon.. Min forige klikka helt, det gikk ikke an å trykke på "OK" knappen, hva skulle jeg gjøre da? Først bruke min gamle, men SÅ bestille meg ny til 1 NOK. haha, ja, billige saker.  If we ever meet again - Timbal...

Av lusa - 7 februari 2010 14:37

Torsdag reiser jeg til Kina! Pakker i skrivende stund, og det går ikke bra. Det er så kaldt der, hva skal jeg ha med, da!? ...

Ovido - Quiz & Flashcards