Direktlänk till inlägg 3 april 2009

emergency

Av lusa - 3 april 2009 20:02

I'm tryin' to call a nurse but nobody can help you now
Hohohoohohoh.

Akkurat nå har vi besøk av søster og tilhenger, skulle jeg til å si. Søster og samboer. Jeg er så trøtt  at jeg sitter bare og hører på musikk og er skikkelig asosial. Lurte meg til å sove fra klokken fire til fem i dag, men da ble jeg enda trøttere! Teit teti teit tietie teite teit teit teti teit tetti. !

I kveld skal jeg overnatte på bror sitt rom, og siden han har TV, skal jeg se friends eller noe, om jeg ikke bare skal være veldig retard igjen og se The Hills på internett. Det har egentlig vært det beste.


Så nettopp ei lita bok jeg lagde som lita. Jeg hadde skrevet / tegnet et oppgavehefte med matteoppgaver og forskjellig,  men sjult i de oppgavene var det ei historie. Kjempemorsomt, for da var ikke hjernekapasiteten den samme, takk for deeeet!

Men jeg var veldig flink til å tegne, i 1. klasse.

Jai ho 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lusa - 6 mars 2010 00:15

Ego. Big Ego....       

Av lusa - 3 mars 2010 21:39

Den filmen SKAL jeg se, NOTE TO SELF.      We're back on track - VIEW NOOOOW!! www.last.fm/user/luzifer-a tror det er adressen.  det er musikken jeg hører på, skal jeg tro. Ikke all musikken blir "lagt inn", men håper det meste er med ...

Av lusa - 3 mars 2010 21:29

Nooo Nooo, Nooo broken hearted girl ...Beyonce. Har akkurat vært og trena med ei venninne, J, og vi trena bare i en time. Mandag: Mage, rumpe, lår. Tirsdag: Zumba (eller hva det er. Dansing med hofter og vekter) Onsdag: Selvtrening / Egentren...

Av lusa - 7 februari 2010 14:40

Corby Yellow heter min nye touch telefon.. Min forige klikka helt, det gikk ikke an å trykke på "OK" knappen, hva skulle jeg gjøre da? Først bruke min gamle, men SÅ bestille meg ny til 1 NOK. haha, ja, billige saker.  If we ever meet again - Timbal...

Av lusa - 7 februari 2010 14:37

Torsdag reiser jeg til Kina! Pakker i skrivende stund, og det går ikke bra. Det er så kaldt der, hva skal jeg ha med, da!? ...

Ovido - Quiz & Flashcards