Direktlänk till inlägg 10 april 2009

denne mnd

Av lusa - 10 april 2009 12:19

Denne mnd er litt busy

for det første: Jeg hater 1. april. men den er over nå, så det går bra.

var på kino, det var ganske så mye styr rundt det vil jeg si

jeg skal rydde i dag + i morgen, for får besøk på lørdag av venninne som aldri har vært her før, og hun må få et godt førsteinntrykk av huset  ;-)

Lørdag blir det en liten fest (hva skal jeg ha på meg??)

April den 14, kommer det besøk fra polen som skal være her i 10 dager

Den 20 skal vi igjen til vetrinæren med marsvinet mitt, Dior, som er syk, stakkar :( Han har noe som heter MIDD , og kommer av at han blir stresset (muligens) så vi må endre litt på det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lusa - 6 mars 2010 00:15

Ego. Big Ego....       

Av lusa - 3 mars 2010 21:39

Den filmen SKAL jeg se, NOTE TO SELF.      We're back on track - VIEW NOOOOW!! www.last.fm/user/luzifer-a tror det er adressen.  det er musikken jeg hører på, skal jeg tro. Ikke all musikken blir "lagt inn", men håper det meste er med ...

Av lusa - 3 mars 2010 21:29

Nooo Nooo, Nooo broken hearted girl ...Beyonce. Har akkurat vært og trena med ei venninne, J, og vi trena bare i en time. Mandag: Mage, rumpe, lår. Tirsdag: Zumba (eller hva det er. Dansing med hofter og vekter) Onsdag: Selvtrening / Egentren...

Av lusa - 7 februari 2010 14:40

Corby Yellow heter min nye touch telefon.. Min forige klikka helt, det gikk ikke an å trykke på "OK" knappen, hva skulle jeg gjøre da? Først bruke min gamle, men SÅ bestille meg ny til 1 NOK. haha, ja, billige saker.  If we ever meet again - Timbal...

Av lusa - 7 februari 2010 14:37

Torsdag reiser jeg til Kina! Pakker i skrivende stund, og det går ikke bra. Det er så kaldt der, hva skal jeg ha med, da!? ...

Ovido - Quiz & Flashcards