Direktlänk till inlägg 13 april 2009

Mandag 13.

Av lusa - 13 april 2009 22:42

Akkurat nå er jeg ferdig med å se paradise hotel, og venter på at søster skal bli ferdig i dusjen, noe som jeg tviler på at hun blir....

I morgen klokken 23:40 kommer Kasia,  utvekslingseleven fra Polen. Gleder meg, men gruer meg også! wææ ! Hva skal vi gjøre på? Hva skal vi snakke om? 

men alt i alt blir vel dette en positiv opplevelse, går jeg ut i fra, men vi får se :-)

Hun er ganske lik meg, tror jeg, så .. :-D

Håper bare ikke vi er på badet samtig om morgenene, for jeg liker IKKE dele bad / speil med nooooen. bare om nødvendig . . .

vel vel..

I mai kommer H&M pakken min !!! Shorts, bikini (overdel + underdel) , øredobber og lipgloss, tror jeg, er alt jeg bestilte.. Er det mer så blir det tatt imot, positivt!

Lørdagen var ganske morsom, egentlig. Jeg og MM var ute en liten tur. Vi drakk sex on the beach, rusbrus og vin. og en sånn greier vi fikk av søster, som var VELDIG stygt, men men, det ble jo drukket opp da, det var ikke noe med det ! huhu . Vi dro i ett-to tida tror jeg, for det var ikke store livet som var der for vår del.

Dusjen er ledig ! Snægs

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lusa - 6 mars 2010 00:15

Ego. Big Ego....       

Av lusa - 3 mars 2010 21:39

Den filmen SKAL jeg se, NOTE TO SELF.      We're back on track - VIEW NOOOOW!! www.last.fm/user/luzifer-a tror det er adressen.  det er musikken jeg hører på, skal jeg tro. Ikke all musikken blir "lagt inn", men håper det meste er med ...

Av lusa - 3 mars 2010 21:29

Nooo Nooo, Nooo broken hearted girl ...Beyonce. Har akkurat vært og trena med ei venninne, J, og vi trena bare i en time. Mandag: Mage, rumpe, lår. Tirsdag: Zumba (eller hva det er. Dansing med hofter og vekter) Onsdag: Selvtrening / Egentren...

Av lusa - 7 februari 2010 14:40

Corby Yellow heter min nye touch telefon.. Min forige klikka helt, det gikk ikke an å trykke på "OK" knappen, hva skulle jeg gjøre da? Først bruke min gamle, men SÅ bestille meg ny til 1 NOK. haha, ja, billige saker.  If we ever meet again - Timbal...

Av lusa - 7 februari 2010 14:37

Torsdag reiser jeg til Kina! Pakker i skrivende stund, og det går ikke bra. Det er så kaldt der, hva skal jeg ha med, da!? ...

Ovido - Quiz & Flashcards