Direktlänk till inlägg 8 juni 2009

Nanny + friends

Av lusa - 8 juni 2009 23:06

Akkurat nå passer jeg unger. Sitter og ser på 6 sesong av friends, litt ekkelt, synes jeg, Ross og en student. baaaaaaaaaaaah ..

Jaja, nok om det, jeg burde aldri hatt lov til å snakke om friends, ettersom jeg ser på det 24/7, så.. off

Men jeg har begynt å sett mer og mer på Criminal Minds nå! Liker Dr.Reid, og Morgan :-D . Og sjefen, selvfølgelig, han på G, men husker ikke navnet. Forferdelig søte gutter, det, ja :-)

I morgen (tirsdag) er det skole, og sist jeg var på skolen var torsdag, så.. Blir tungt å stå opp (!). Håper jeg klarer det.

Men jeg, så smart som jeg er, glattet håret mitt i dag, slik jeg slipper i morgen tidlig !! :-D Smart, sant? Ja, jeg kan sove 15 min lengre nå!! . Og klærne har jeg ordna, det er 10 min lengre, og har kun sminken å legge på, som tar 20-30 min eller noe, så .. :-) Dette går supert!
Håper jeg ikke feilberegner og misser bussen. Vil jo ikke gå glipp av en heeeel geografidag.

men jaja, får se hva som skjer i morgen. Karakterene våre er allerede satt, så det vi gjør på skolen teller ikke mer :-D


Slenger med noen random bilder, det er så lite bilder på bloggen for tiden.

Katten vår og min grå leopardtights. elsker den tightsen.


Ja.... Vet ikke helt hva jeg skal si. mitt forsøk på å smile med tenner, tror jeg. Var i Tunisia på dette bildet.


trenger ingen kommentar på dette! Wentworth Miller


HJERTE HJERTE HJERTE HJERTE HJERTE HJERTE HJERTE HJERTE HJERTE.

Valentino veske. Den snakker OGSÅ for seg selv

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lusa - 6 mars 2010 00:15

Ego. Big Ego....       

Av lusa - 3 mars 2010 21:39

Den filmen SKAL jeg se, NOTE TO SELF.      We're back on track - VIEW NOOOOW!! www.last.fm/user/luzifer-a tror det er adressen.  det er musikken jeg hører på, skal jeg tro. Ikke all musikken blir "lagt inn", men håper det meste er med ...

Av lusa - 3 mars 2010 21:29

Nooo Nooo, Nooo broken hearted girl ...Beyonce. Har akkurat vært og trena med ei venninne, J, og vi trena bare i en time. Mandag: Mage, rumpe, lår. Tirsdag: Zumba (eller hva det er. Dansing med hofter og vekter) Onsdag: Selvtrening / Egentren...

Av lusa - 7 februari 2010 14:40

Corby Yellow heter min nye touch telefon.. Min forige klikka helt, det gikk ikke an å trykke på "OK" knappen, hva skulle jeg gjøre da? Først bruke min gamle, men SÅ bestille meg ny til 1 NOK. haha, ja, billige saker.  If we ever meet again - Timbal...

Av lusa - 7 februari 2010 14:37

Torsdag reiser jeg til Kina! Pakker i skrivende stund, og det går ikke bra. Det er så kaldt der, hva skal jeg ha med, da!? ...

Ovido - Quiz & Flashcards