Direktlänk till inlägg 22 juli 2009

Hos MM

Av lusa - 22 juli 2009 00:57

I dag i åtte tida dro jeg til ei venninne som bor noen mil unna meg. Vi og ei anna venninne satt bare og prata til klokka ti, så når hun dro så jeg og MM en film kalt Changeling eller noe, med Angelina Jolie. Veldig bra. Så bare halve, for klokka var 12, og jeg måtte hjem tidlig pga jeg skulle til tannlegen onsdagsmorgen ( i morgen) klokken 8:30, og er nødt til å stå opp tidlig pga det tar 1 time å kjøre dit...

Gruer meg, selv om de bare skal sjekke tennene. De sier vell noe sånt som: du har så mange hull.... du må ha ny time, straks !! elller så sier de at jeg får time 14 eller 16 august, hvor jeg er i tr.heim med MM og M.... :p

Uansett. Den 14-16 august 09 skal jeg og to venninner til tr.heim på jentehelg! Siste helgen før skolen starter, blir kjekt med litt avkobling.

Men ooops, se hvor klokken går..



tannlegeskrekk

Snægs, lusaa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lusa - 6 mars 2010 00:15

Ego. Big Ego....       

Av lusa - 3 mars 2010 21:39

Den filmen SKAL jeg se, NOTE TO SELF.      We're back on track - VIEW NOOOOW!! www.last.fm/user/luzifer-a tror det er adressen.  det er musikken jeg hører på, skal jeg tro. Ikke all musikken blir "lagt inn", men håper det meste er med ...

Av lusa - 3 mars 2010 21:29

Nooo Nooo, Nooo broken hearted girl ...Beyonce. Har akkurat vært og trena med ei venninne, J, og vi trena bare i en time. Mandag: Mage, rumpe, lår. Tirsdag: Zumba (eller hva det er. Dansing med hofter og vekter) Onsdag: Selvtrening / Egentren...

Av lusa - 7 februari 2010 14:40

Corby Yellow heter min nye touch telefon.. Min forige klikka helt, det gikk ikke an å trykke på "OK" knappen, hva skulle jeg gjøre da? Først bruke min gamle, men SÅ bestille meg ny til 1 NOK. haha, ja, billige saker.  If we ever meet again - Timbal...

Av lusa - 7 februari 2010 14:37

Torsdag reiser jeg til Kina! Pakker i skrivende stund, og det går ikke bra. Det er så kaldt der, hva skal jeg ha med, da!? ...

Ovido - Quiz & Flashcards