Alla inlägg den 4 januari 2009

Av lusa - 4 januari 2009 19:46

altså, jeg har vært ganske lite på pc i det siste, og om jeg har vært på den, har jeg kun vært innpå facebook og sjekket.

Jeg kom hjem fra søster (vært der på besøk) på lørdag. Hadde det veldig moro. Jeg stod på ski og greier. Helt utrolig! Jeg har selvfølgelig blåkuler på kneet, og på leggene, og øverst på lårene. Jeg er både blå, lilla og gul. Dagen etter skituren var jeg veldig stiv og støl, men det er heldigvis gått over, så nå er det kun vondt når jeg går (pga blåkul på kneet. VONDT!)

Jeg hadde faktisk tenkt å begynne på nytt på One Tree Hill sesongene i kveld, når jeg hadde tid. Men så var The Hills (MTV) på, og så mange episoder av det. Så kom jeg på at jeg hadde geografiprøve (på 80 sider) på onsdag , såå...


Snakkes, lusaa


Ovido - Quiz & Flashcards