Alla inlägg den 17 januari 2009

Av lusa - 17 januari 2009 14:52

I dag våknet jeg klokken 12 og vekte bror. mamma var på arbeid, så jeg og bror gikk til sentrum og gjorde ærend. Vi kjøpte tråd og nåler og litt forskjellig, og det var kaldt!!!

Kom hjem klokken ett, og helt til nå har vi ryddet kjøkkenet og vasket gulvet, og nå skal vi rydde stuen og gangen :-D

Til mamma kommer. Oppvaskmaskinen durer og vaskemaskinen skal dure senere, jeg skal vakse klær :-)))

Bror skal rydde gang, jeg skal ta klær + vi skal dele på stuen. Moro.

Mamma kommer ca om et kvarter, og forhåpentligvis blir vi ferdige på et kvarter! Eller noe....

Det er det jeg har rukket de tre timene jeg har vært oppe. Planer for ikveld er potetgull og tortilla dip sammen med bror, og se One Tree Hill, sesong to. Kommet til disk nummer 5 :-)

Snakkes, lusaaa

Ovido - Quiz & Flashcards