Alla inlägg den 14 januari 2009

Av lusa - 14 januari 2009 18:43

I helgen (Ja, jeg vet det allerede er onsdag, og at det er leeeenge siden sist blogginnlegg ! ) var jeg to plasser, og jeg hadde en så hektisk helg.

På fredag dro jeg og mamma 37 kilometer for å få kjørt meg bort i besøk. Tok opp MM på vegen, så forklarte hun vegen til M.

Det var üüüüüber koselig ! Satt lenge og spiste pizza, tullet med moren osv. Og så kom vi på rommet og snakket om alt og ingenting, og morsomme og triste ting. KOS <3

MM lå nederst i sengen, og hadde maaange puter under seg, M lå med hodet på  magen hennes (dyne under) og jeg lå oppå M igjen. vi lå i en stor haug, og det var sååå koselig !!

Så ble jeg hentet om morgenen, så dro vi til nabobyen M (mange M'er her). der jeg kjøpte bakteriedrepende håndgele til klassen skal til Tunisia.( på tirsdag kommer søster + venner, som var i tunisia for ett år siden, og skal snakke om tunisia turen.. ... flaut! !)  og parfyme (burberry, rosa flaske. ) som er kjempedeilig <3

Lørdag til søndag overnattet jeg med I. Det var også koselig. Ordnet håret og sminket oss (4 tonn hårspray, 3 tonn brunkrem .. ) og tok bilder. søtt. hun la de ut på facebook, noen hvertfall, flaut.

Så søndag kom, søndag gikk.

Mandag ryddet jeg og vasket rommet (om det ikke var tirsdag..) og dro fram senga og stolen, og vasket over ALT. Jo, det var tirsdag, mandag gikk med til BARE lekser !! :o

Uansett, nå er det allerede onsdag, og jeg er utslitt , og klar for helg ! :-)

Ovido - Quiz & Flashcards