Alla inlägg den 16 januari 2009

Av lusa - 16 januari 2009 12:37

Da fikk jeg lang helg denne uken. Bestemte meg for å være hjemme denne fredagen, mest fordi at jeg har vondt i halsen og var skikkeli daff i morges, men også fordi at jeg må vente så lenge på bussen for å komme meg hjem, og det er bare 5 timer på skolen. Drygt.

Uansett, på skolen i går, torsdag, hadde vi et forsøk i naturfagen. Læreren sa at vi skulle ta bilde av ALT vi gjorde. Gruppa mi, MM, meg selv og M, misforstod LITT, og tok bilde av alt i forsøket, og oss som gjorde forsøket. Man skal skrive rapport etter et forsøk, og jeg skrev min rapport på pc. Så jeg la også ved et bilde av vi som gjorde forsøket, sammmen med bilder AV forsøket. Læreren bare lo.

Legger ved et av 5 bilder av oss. Venstre: MM, meg, og M.

Ja, vi kler briller

Ovido - Quiz & Flashcards