Alla inlägg den 12 november 2008

Av lusa - 12 november 2008 22:13

YES ! Endelig er gossip girl tilbake på norske tvskjermer ! Har lest alle 11 bøkene kommet ut så langt ,  og har tenkt å se alle sesongene med dem ! Blir ALDRI lei !

Har ei spanskprøve i morgen -_- Høre en spansk tekst (som går ganske fort), svare på spanske spørsmål, og svare på norsk. Blir ganske vanskelig å finne ut HVA de spør om, og jeg er ikke så flink med lytte-oppgaver.

Jeg får bare lese noen gloser, så får det gå som det går!

I dag hadde jeg en skikkelig koselig dag ! Jeg kom hjem, satte på sex and the city - the movie (!!) og så den. Ferdig ca 18:30. Da gjorde jeg litt lekser, helt til klokken 19:15. Så satte jeg leeeeeenge og ventet på gossip girl, som begynte klokken 19:55 .( Venter spent på neste episode!!!)

Hadde meg en skikkeli fin jente-kveld, (med kun meg selv), og det var ganske koselig , faktisk ! Pledd, og sex and the city - the movie filmen. ikke nok med det, GOSSIP GIRL (som allerede nevnt 5 ganger, ca) var på tv. ååå, for en herlig dag !

Av lusa - 12 november 2008 08:50

I geografiprøva og naturfagprøva fikk jeg karakteren 3. De vanskeligste fagene.. Er så lei av lav karakter , nå. Geografi og naturfag - ligger på 3. Og Matte, vet ikke helt jeg, hva jeg ligger på der. sikkert 3. Og engelsk og norsk osv osv er det 5. Og gym...? 4 kanskje.

Huff huff huff. : ///

Jeg som har brukt forferdelig mye tid på å lese til dem, og pugge, og følge med, til ingenting, for det ble bare 3! Geografilæreren; det er ingen grunn til å slå hodet i veggen, av denne grunn, for vi skal ha flere prøver, og du hadde 4 på den forige prøva.

Ja, det er rett ! Jeg skal faktisk ha flere prøver !og jeg skal få mere enn dissse lave greiene. Det betyr bare at jeg må slite

Ovido - Quiz & Flashcards