Alla inlägg den 15 november 2008

Av lusa - 15 november 2008 23:06

Jeg tror jeg skal legge en plan for hva jeg skal gjøre neste uke. Ikke akkurat en plan, ikke noe sånn teit, men noe der jeg sier hva jeg hvertfall må gjøre..

: Rydde badet og holde det ryddig

: Rydde kjøkken

: støvsuge og rydde rom

: støvsuge stua og rydde

: Vaske klær

 + jeg må lese lekser og alt mulig annet.. :( :( :( :(

Av lusa - 15 november 2008 22:29

så SØT.

Tv-serien Prison Break. Søteste  i live

Av lusa - 15 november 2008 22:22

Jeg vet ikke helt hvor mange ganger jeg klarer å se filmen, Sex and the city - the movie og hvor mange ganger jeg kommer til å se den, men det kommer til å bli mange. Dette er fjerde gang siden torsdag (ettermiddag) jeg har sett den.

Elsker klærne, skoene, husene, plassene og sminken og hvordan de har håret sitt (ikke alle, selvfølgelig, noen burde ikke fått lov til å gått ut offentlig .. ), og så sitter jeg her hjemme, krøpet sammen i sofaen (eller ligger slengt i den ) sammen med en sjokolade bit (stor en, selvfølgelig) og håret satt opp, kosebokse (helst lilla). ... ååh, det er herlig :-)

Og bare vite at jeg ikke skal på skolen dagen etter. At jeg kan stå opp klokken halv åtte , og legge meg på sofaen og se tv videre.

Helg.

Det er så herlig.. 16 dager til 1. desember ! 38 dager til min bursdag, og 40 dager til jul !Det blir så braaaa ! Årets jul ! JA ! :-)

Det er også 30 dager til jeg får penger igjen, til å kjøpe siste del av gaver. hoi hoi hooi..


Ovido - Quiz & Flashcards