Alla inlägg den 18 november 2008

Av lusa - 18 november 2008 21:53

Sitter med spansk. som sagt i overskrifta : Spansk... TEIT !

Etter å ha dusja og fjernet sminken, går jeg opp for å spise og lese over spansken. Det jeg får ? Jeg får et øye som svir. Hele høyre øyet, bare, svir ! Ikke noe er inni det, jeg har skylt det, jeg har bare vondt..  inne i øyet. ! :/ Det er kjempe vondt , hvertfall inne i øyet, fordi at jeg har noe .. med øyet. Jeg klarer ikke se folk ha en finger i øyet, jeg klarer ikke ta på eget øye uten speil (Bare ta på så vidt, på våtkanten) ...


I dag var den første dagen med snø (om man ikke teller med den som var for noen uker siden... som varte i to dager), som faktisk er litt mere enn bare noen snøkrystaller som legger seg og lager sørpe. Lady elsket å gå tur og fange snøballer i dag :)

Ovido - Quiz & Flashcards