Alla inlägg den 19 november 2008

Av lusa - 19 november 2008 08:40

I går da jeg gikk på tur med Lady, var veiene helt fine. Snøen hadde lagt seg, og ikke et eneste spor var i veien. Jeg snur meg og ser sporene bak meg. De er på vei et sted, men vet ikke hvor. Jeg snur meg fram igjen, ikke et eneste spor. Sporene vet ikke hvor de skal. Hvis jeg plutselig går til høyre, følger sporene etter meg til høyre.  De kan ikke vite hvor de skal.

Hm.

Dette tenkte jeg på da jeg var ute i går . Liksom. Hvis man går etter sporene til noen, kan man se ganske mye. Gutt, jente? Går, løper? på vei mot hvor? Alene? ...

Tja. Fritidsproblemer har jeg

Av lusa - 19 november 2008 08:32

Hvis isen på Grønnland smelter, all isen, hvor mye stiger havet da?

7 meter stiger havet. Florida under vann.

bla bla bla bla bla.

I går kveld etter å ha vasket håret og sånn, satte jeg meg oppe og fikk så vondt i øyet. Det svir. Tror det er ganske irritert .

Det svir... Håper det gir seg..

12 dager til 1.desember :)

Ovido - Quiz & Flashcards