Alla inlägg den 23 november 2008

Av lusa - 23 november 2008 17:54

Tok litt research på internett,og gjett hva jeg fant?

Lenge har det vært spekulasjoner på Wentworth Miller - er han homo? men FEAR NO MORE, sa jeg til meg selv.

"Wentworth Miller is a Ladies Man" fant jeg. Selvfølgelig, er han en ladies man, er han ikke noe... homo .

Av lusa - 23 november 2008 00:23

Jeg kan ikke tro at jeg skulle si dette, men.. Jeg har sett filmen Transformers. Men til mitt eget forsvar, var det kun fordi at en skuespiller i serien min (miiin !! ) er med. Han døde desverre i filmen...

Jeg må også innrømme at filmen var ganske så bra, faktisk. Har ikke ledd så godt på kjempelenge. Det var en skapning i filmen som var så morsom, hørtes ut som en Japansk-person som snakket med seg selv (for folk som har sett filmen, mener jeg CD-spilleren som transformerte seg til en sånn skapning... )


 T-shirt - Shontelle

Nothing feels right when I'm not with you
Sick of this dress and these Jimmy Choos
Taking them off cause I feel a fool
Trying to dress up when I'm missing you
Ima step out of this lingerie
Curl up in a ball with something Hanes
In that I lay, with nothing but your t-shirt on
With nothing but your t-shirt on


Må bare kommentere på denne sangteksten. Hvem er "sick of these Jimmy Choos" ?? Har jeg hatt slike sko, har jeg ikke kommet til å vært lei av dem !


På Leona Lewis sin musikkvideo - better in time - var hun så pen uten så mye sminke og uten å ha ordnet håret sitt så forferdelig mye, så jeg måtte bare vise et bilde av henne. Hun ser så fredful ut, der hun sitter. Selvfølgelig er det mening at hun skal se slik ut, også, og hun har sikkert brukt lang tid på å ordne henne sånn, men jeg synes det var veldig fint.


Da skal jeg og bror legge oss for i dag. I morgen skal vi rydde og støvsuge litt, så ut med hunden (som har fått seg nytt band! Flexiband denne gangen ! Heldige hunden :-) ... )

Snakkes,

lusaaaa


Ovido - Quiz & Flashcards