Alla inlägg den 9 december 2008

Av lusa - 9 december 2008 20:10

I dag hadde noen i klassen gymtest. Læreren sa at jeg skulle ha det neste tirsdag. Da har jo vi tentamen, kom jeg på, så jeg sa det til ham. Skal ta det i mars, jeg! Lenge til, det. Jaja, får trent meg opp , da.

I morgen har klassen min norsk-tentamen. I år er det noe nytt, med den tror jeg. Vi skal ha fire timer norsk-tentamen, også skal vi ha to timer matte etterpå. Det er så teit!

Og på fredager har vi fem timer på skolen. det vil si 4 timer mattetentamen og 1 time engelsk etterpå! åå! Det er så irriterende . Jaja. men sånn er det jo det er lagt opp til i år.

Engelsk skal være i seks timer, for det er et eksamensfag. men.. er ikke norsk og matte også eksamensfag? Skjønner det ikke, men synes det blir så dumt å spørre, tilfelle han allerede har sagt det.


Gamle sanger er utrolig moro å høre på

Elevator - Flo Rida

the way I are - Timbaland (ja, den heter the way I are... trodde det ble gramatisk feil, men tydeligvis ikke)

Low - flo rida feat t-pain

beep

Ja, huff, det er så mange gamle som er moro å høre på. Disse sangen er ikke så forferdelig gamle, men de er gamle likevel. Ikke like gammel som f.eks Ops I did it again, men likevel...

Hvem hører på den nå for tiden uansett?


Vet jeg har mange bilder av Wentworth Miller, spesielt tidligere måneder. men legger til et, TILFELLE.. Dette bilde jeg legger ved ligger på de tidligere månedene, men det er så fint, at jeg må ha det med !!

Når jeg tenker meg om - jeg tar med to bilder! :-)

Ovido - Quiz & Flashcards