Alla inlägg den 27 december 2008

Av lusa - 27 december 2008 20:01

Bildet taler for seg selv. Men likevel må jeg nesten skrive noen ord.

KJEKK.

Av lusa - 27 december 2008 19:48

Jeg fant nettopp et fint bilde. Eller... bildet er jo IKKE fint, men kjolen hun har på seg er fin. Søket det opp på google. Tror jeg søkte Amanda Bynes, eller noe, er ikke sikker på hva hun heter! Men hun er med i en film som heter " Alt en jente kan ønske seg " og tror hun har et tvshow "what I like about you" , men jeg er egentlig ingen stor fan av Amanda ett-eller-annet, så jeg henger meg ikke opp i det.

Uansett, bildet!

Kjolen er ganske fin. Amanda er hun i den rosa kjolen, og Agyness Deyn er i hvit (med solbriller.) . Legger til bilde av Agyness Deyn også, for å sammenligne. Hun ene har kun pen kjole, hun andre er PEN og har kjolen. Jeg mener at Agyness Deyn er kjempepen, men det er så mange som ikke liker henne. For eksempel ei venninne av meg, T, hun HATER henne, tydeligvis. Jeg er ikke en kjempefan selv, men synes hun er så rå. Hun er ikke en modell med kjempelangt hår og med et "standard" ansikt heller. Hun har kort rufsete, men pent, hår. Og hun er så kul.


Ovido - Quiz & Flashcards