Alla inlägg den 25 december 2008

Av lusa - 25 december 2008 21:06

Har akkurat spilt litt ps3 med søster. Kjempe ekkelt spill! Det er så... ekkelt! Det er veldig vanskelig, og veldig klompete og teit. Det verste, det er at det faktisk er et ganske bra spill :-)
bror fikk nemlig ps3 til jul, og tja, for å si det mildt ble han ganske glad!

I dag har vi vært med bestemor og spist sosa kjøtt, som var ganske godt. Etter det var det dessert og bare sløving. Det er jo ikke så mye å gjøre der, og det var ikke så mange interessante personer der, akkurat!!

Men fikk kommentarer, tre ganger, av samme person om hvordan jeg kledde meg, at det var fint og at jeg kledde det og at jeg kledde meg som Audrey Hepburn. Aw. Det er søtt :-)

Audrey Hepburn er nesten som ett forbilde for meg. Sofistikert, elegant, vakker og glamorøs er jo bare noe av det hun er !!

Men nå tenker jeg meg på stua for å se litt tv i min nye nattbokse fra bror.


Snakkes,

lusa

Av lusa - 25 december 2008 01:46

verdens heldigste! Tenkte å skrive det som tittel, men det ble så langt! selv om det ble litt tvilsomt den tittelen som står.

I år til jul fikk jeg sminke som jeg ønsket! Mascara, lipgloss OG eyeliner !! Alt av søster! :-) KJEMPEglad!!

Og jeg fikk tre nattbokser, en nattbokse-tights-lignende greier, med grått leopard mønster på, ei nattskjorte, og ullabber, og iPod/mp3. Vet ikke helt hvilken av de den er. Det er iallefall en Samsung med touchscreen. 8 GB tror jeg. Jeg er ikke interresert i hvor bra de er osv. Jeg bryr meg om utseende - og touchscreen. :-)

Fikk veldig mange søte gaver i år, ble ganske glade for alle! Som f.eks en Elizabeth Arden - eight hour cream, som faktisk er "Baume Apaisant Rèparateur" - eller "Skin protectant" om du vil. Kjempegod krem, selv om den minner meg om en salve man bruker på unger med sår bak.

Uansett - skal kose meg med "Dumb and Dumber" filmen nå. ønsket meg LENGE!
Kunne ikke fått bedre gaver i år! :-)


Ovido - Quiz & Flashcards