Alla inlägg den 30 december 2008

Av lusa - 30 december 2008 16:26

Her hos søster var det 15 minusgrader utenfor huset deres om morgenen ( i 10-11 tiden.) og når vi dro til en større by ,så var det - 18 grader !!

Og i skoene mine hadde jeg labber som hadde seperate plasser til tærne, så de ble ikke varmet alle sammen! Det ble til at jeg mistet følelsen i tærne.

men pytt pytt, nå jeg jeg mamma's ullabber og sitter med mitt nye fleecepledd, og mamma si ulljakke. Venter til å smake på min nye fullkorn frokostblanding ! 98 % fullkorn. Jeg spiser ikke frokost, så det skal jeg begynne med.

Kjøpte også Pic Nic (sjokolade-greier...), to pk hundemat, ei plastik-korg som jeg skal ha poser fra kjøkkenskapet i, en pk med tre duftlys, og en lysestake, og en shampoo og balsam. Deilig!!

Tror det var alt.


Snakkes ,

lusaaa

Ovido - Quiz & Flashcards