Direktlänk till inlägg 20 november 2008

Nothern Ireland....

Av lusa - 20 november 2008 23:23

I dag på skolen, og ei uke framover, kommer vi til å ha besøk av en mann fra Nord Irland på skolen. Han forteller om historien derfra, hvordan ting fungerer. Dette mener de er en fin måte å lære engelsk på. Å prate til en som kun kan engelsk, og å lytte til ham.

Han var utrolig flink til å snakke (ikke uttalelsen engelsk jeg mener på nå) , men måten han forklarte ting. Han var veldig flink til å ordlegge seg, kan man si. Jeg har for eksempel aldri visst at Titanic ble bygd i Belfort (eller hva han sa.. ) , og det var den største plassen i verden hvor de bygde slike skip.  Hadde ingen anelse. Men, på den andre siden, hvor skulle jeg fått den informasjonen fra? Jeg søker ikke på det på nettet, pga mangel på intresse. Men det er ganske greit å vite disse tingene likevel, da?.


Jeg har akkurat sett en film som heter: Stolthet og Fordom, Eller Pride and Prejudice (2005). Den er ganske bra. Han som spiller en av hovedrollene er ganske alvorlig, og smiler skjeldent, og er ganske så.. som sagt, alvorlig. Det er ganske søtt å se på !

Uansett så liker jeg gamle filmer. Filmer med f.eks Audrey Hepburn er godt likt av meg. Åh. Stilen hennes, håret hennes. Måten hun snakker, måten hun får ting til å høre mye bedre ut enn de egentlig er.


Favoritten min er Wentworth Miller. Men selvfølgelig, jeg har likt Audrey Hepburn lengre enn Wentworth, og hun har en sånn stil, en eleganse og hun er så sofistikert, at hun er en stor favoritt. Men igjen, Wentworth Miller er så søt.

I tv-serien, Prison Break, er han kjempe alvorlig og maskulin (synes jeg) og han har smilt tre-fire ganger på tre sesonger. Han er så skjønn.

Jeg legger derfor ved et bilde. Bare for å vise. IGJEN.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lusa - 6 mars 2010 00:15

Ego. Big Ego....       

Av lusa - 3 mars 2010 21:39

Den filmen SKAL jeg se, NOTE TO SELF.      We're back on track - VIEW NOOOOW!! www.last.fm/user/luzifer-a tror det er adressen.  det er musikken jeg hører på, skal jeg tro. Ikke all musikken blir "lagt inn", men håper det meste er med ...

Av lusa - 3 mars 2010 21:29

Nooo Nooo, Nooo broken hearted girl ...Beyonce. Har akkurat vært og trena med ei venninne, J, og vi trena bare i en time. Mandag: Mage, rumpe, lår. Tirsdag: Zumba (eller hva det er. Dansing med hofter og vekter) Onsdag: Selvtrening / Egentren...

Av lusa - 7 februari 2010 14:40

Corby Yellow heter min nye touch telefon.. Min forige klikka helt, det gikk ikke an å trykke på "OK" knappen, hva skulle jeg gjøre da? Først bruke min gamle, men SÅ bestille meg ny til 1 NOK. haha, ja, billige saker.  If we ever meet again - Timbal...

Av lusa - 7 februari 2010 14:37

Torsdag reiser jeg til Kina! Pakker i skrivende stund, og det går ikke bra. Det er så kaldt der, hva skal jeg ha med, da!? ...

Ovido - Quiz & Flashcards