Direktlänk till inlägg 29 november 2008

Snart advent !!

Av lusa - 29 november 2008 22:17

Ja, jeg sitter og venter på første søndag i advent.

I morgen har jeg tenkt å spise frokost og rydde litt , siden det er advent. Vi skal også til bestemor siden det er advent. Blir herlig . Selv om jeg ikke liker alle som skal dit :-( ...

 I dag har vært en .. tja, ganske bra dag på mange måter

Spiste frokost klokken halv tre og hengte opp lysekranser til advent . Koselig.....

Vi gikk også til butikken og handlet. hvor jeg brukte mi røde kåpe fra i fjor. Fikk en god følelse da jeg tok på den, for det minte meg om for lenge sia! :-)



T-shirt . Har den på hodet, klarer ikke å slutte å høre på den. Plagsomt. For det er ikke det at den er så forfedelig bra, akkurat.


Hey, ohh, let me tell you no.
Oh, oh, baby.
Trying to decide, trying to decide if I,
really wanna go out tonight.
I never use to go out without you,
I'm not sure I remember how to.
I'm gonna be late gonna be late but,
all my girls gonna have to wait cause,
I don't know if I like my outfit.
I tried everything in my closet.

Nothing feels right when I'm not with you,
sick of this dress and these Jimmy Choos.
Taking them off cause I feel a fool,
trying to dress up when I'm missing you oo.
Ima step out of this lingerie,
curl up in a ball with something Hanes.
In bed I lay, with nothing but your t-shirt on.
Oh, with nothing but your t-shirt on.

Hey, gotta be strong gotta be strong but I'm,
really hurting now that you're gone.
[ Find more Lyrics at www.mp3lyrics.org/QyxP ]
I thought maybe I'd do some shopping,
but I didn't get past the door and,
now I don't know now I don't know if I'm,
ever really gonna let you go and I,
couldn't even leave my apartment.
I'm stripped down torn up about it.

Trying to decide, trying to decide if I,
really wanna go out tonight.
I couldn't even leave my apartment,
I'm stripped down torn up about it.

Nothing feels right when I'm not with you,
sick of this dress and these jimmy choos.
Taking them off cause I feel a fool,
trying to dress up when I'm missing you oo.
Ima step out of this lingerie,
curl up in a ball with something hanes.
In bed I lay.

Hey hey, nothing feels right when I'm not with you.
Sick of this dress and these jimmy choos.
Taking them off cause I feel a fool, trying to dress up when I'm mising you oo.
I'ma step out of this lengerie, curl up in a ball with something hanes.
In bed I lay, with nothing but your t-shirt on.
I got nothing but your t-shirt o-o-on.
I got nothing but your t-shirt on.
I got nothing but your t-shirt o-o-on.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lusa - 6 mars 2010 00:15

Ego. Big Ego....       

Av lusa - 3 mars 2010 21:39

Den filmen SKAL jeg se, NOTE TO SELF.      We're back on track - VIEW NOOOOW!! www.last.fm/user/luzifer-a tror det er adressen.  det er musikken jeg hører på, skal jeg tro. Ikke all musikken blir "lagt inn", men håper det meste er med ...

Av lusa - 3 mars 2010 21:29

Nooo Nooo, Nooo broken hearted girl ...Beyonce. Har akkurat vært og trena med ei venninne, J, og vi trena bare i en time. Mandag: Mage, rumpe, lår. Tirsdag: Zumba (eller hva det er. Dansing med hofter og vekter) Onsdag: Selvtrening / Egentren...

Av lusa - 7 februari 2010 14:40

Corby Yellow heter min nye touch telefon.. Min forige klikka helt, det gikk ikke an å trykke på "OK" knappen, hva skulle jeg gjøre da? Først bruke min gamle, men SÅ bestille meg ny til 1 NOK. haha, ja, billige saker.  If we ever meet again - Timbal...

Av lusa - 7 februari 2010 14:37

Torsdag reiser jeg til Kina! Pakker i skrivende stund, og det går ikke bra. Det er så kaldt der, hva skal jeg ha med, da!? ...

Ovido - Quiz & Flashcards