Direktlänk till inlägg 7 december 2008

Tester og tester...

Av lusa - 7 december 2008 20:46

Mandag: Dramaturgi prøve ,
Tirsdag: Spanskframvisning og gymtest
Torsdag: Polen under andre verdenskrig, være ferdig med prosjekt..



Og de som ikke tror dette er mye arbeid. Det er det ! Denne uka er ikke like tung som den forige (3 prøver, ei muntlig, to innlevering, ett-to prosjekt...På ei uke !!!! ). men dette tar tid. Dramaturgiprøven er ei stor prøve, for vi må lese 50 sider med fakta til prøven ! Oppbygging av film osv.
Spanskframvisningen. Nja, den er ok.. Mangler litt om inkaene , bare. Orker ikke nevne tema på spansken engang, spansk er et fag som vi heletiden har prøver og tester i.. !

Det er gymtesten jeg er bekymret for. I går var det juleball (DØDSMORO! :-D ) og jeg og ei venninne danset heeeele kvelden. Så jeg er kjempestøl i dag, og kommer til å være det til tirsdag og. og jeg har vondt i magen, mensensmerter.. må prate med læreren angående dette, altså ! Kan sikkert ta den til neste halvår. Kommer ikke til å gjøre det bra ellers.

Polen prosjektet. Huff. Det er verre. Gruppa mi har om Polen under 2. verdenskrig, og fredsoppgjøret etterpå, vi har 4 dager på oss, og vi har ikke engang overskrift !! :-P huff huff. Men gruppa mi er bra da, vi er bare ikke konsentrerte nok.

Så ... dette blir min uke !

Til helga er det kanskje fest igjen, men vet ikke om jeg har ork til det etter disse hektiske månedene med prøver !!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lusa - 6 mars 2010 00:15

Ego. Big Ego....       

Av lusa - 3 mars 2010 21:39

Den filmen SKAL jeg se, NOTE TO SELF.      We're back on track - VIEW NOOOOW!! www.last.fm/user/luzifer-a tror det er adressen.  det er musikken jeg hører på, skal jeg tro. Ikke all musikken blir "lagt inn", men håper det meste er med ...

Av lusa - 3 mars 2010 21:29

Nooo Nooo, Nooo broken hearted girl ...Beyonce. Har akkurat vært og trena med ei venninne, J, og vi trena bare i en time. Mandag: Mage, rumpe, lår. Tirsdag: Zumba (eller hva det er. Dansing med hofter og vekter) Onsdag: Selvtrening / Egentren...

Av lusa - 7 februari 2010 14:40

Corby Yellow heter min nye touch telefon.. Min forige klikka helt, det gikk ikke an å trykke på "OK" knappen, hva skulle jeg gjøre da? Først bruke min gamle, men SÅ bestille meg ny til 1 NOK. haha, ja, billige saker.  If we ever meet again - Timbal...

Av lusa - 7 februari 2010 14:37

Torsdag reiser jeg til Kina! Pakker i skrivende stund, og det går ikke bra. Det er så kaldt der, hva skal jeg ha med, da!? ...

Ovido - Quiz & Flashcards