Direktlänk till inlägg 18 december 2008

Siste dag på skole, siste dag med slit

Av lusa - 18 december 2008 18:49

... Siste dag med skole, siste dag med slit. Det er det virkelig også.

Dette halvåret har vært veldig slitsomt. Mamma sa i dag at dette halvåret har gått fort, men så svarte jeg uten å tenke meg om, at disse seks månedene siden August har gått sakte.

... Ikke visste jeg at det bare var 4 måneder.  Kjennes ut som jeg har kjent personene i klassen mye lengre, jeg vet så mye om dem, og jeg vet til og med hva de skal si før de sier det. Så koselig.

Under julefrokosten på skolen i dag (alle klassene på hele skolen samles i gymhallen og spiste frokost sammen i dag..) satt jeg og ei venninne, M, og lo heletiden! Folk danset og sang og holdte taler, og det hele var så komisk, for fakta er fakta ; Noen er flinkere enn andre til dans og sang!

På grunn av trafikkulykker i stedet der vi bor, var både politi og brannmenn invitert på frokosten. I det siste mistet en å skolen broren sin, og de var og hjalp til. Ganske koselig at de kom.

Jeg synes at det var så flaut å forsyne seg av koltbordet på skolen. så jeg tok tre rundstykker (to til M og ett til meg) mens hun forsynte oss med pålegg. Alle så rart på oss.

Mitt fat: Tre rundstykker.

Hennes fat: Skinker, oster, eggerøre, egg, agurk, tomater.  I STORE HAUGER!!

Jeg og hun bare gikk der og smilte, og tenkte ikke over det hele før etterpå, da vi kom tilbake til venninne, H, og hun kommenterte det. Så moro.

Vi hadde satt oss på et tomt bord (bordene er 20 meter lange, og på den ene halvdelen var det fult, den andre ledig. Så vi satte oss på det ledige.. ) Og så kom lærere og rektoren og satte seg sammen med oss!!!
Så vi satt der og diskuterte bussruter med rektor, og fag. Ganske.... Kjedelig. Men moro likevel, for M hadde en kommentar på alt, og H liker å høre sin egen stemme.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lusa - 6 mars 2010 00:15

Ego. Big Ego....       

Av lusa - 3 mars 2010 21:39

Den filmen SKAL jeg se, NOTE TO SELF.      We're back on track - VIEW NOOOOW!! www.last.fm/user/luzifer-a tror det er adressen.  det er musikken jeg hører på, skal jeg tro. Ikke all musikken blir "lagt inn", men håper det meste er med ...

Av lusa - 3 mars 2010 21:29

Nooo Nooo, Nooo broken hearted girl ...Beyonce. Har akkurat vært og trena med ei venninne, J, og vi trena bare i en time. Mandag: Mage, rumpe, lår. Tirsdag: Zumba (eller hva det er. Dansing med hofter og vekter) Onsdag: Selvtrening / Egentren...

Av lusa - 7 februari 2010 14:40

Corby Yellow heter min nye touch telefon.. Min forige klikka helt, det gikk ikke an å trykke på "OK" knappen, hva skulle jeg gjøre da? Først bruke min gamle, men SÅ bestille meg ny til 1 NOK. haha, ja, billige saker.  If we ever meet again - Timbal...

Av lusa - 7 februari 2010 14:37

Torsdag reiser jeg til Kina! Pakker i skrivende stund, og det går ikke bra. Det er så kaldt der, hva skal jeg ha med, da!? ...

Ovido - Quiz & Flashcards