Direktlänk till inlägg 23 december 2008

BURSDAG I GÅR.

Av lusa - 23 december 2008 12:06

I går hadde jeg bursdag, og hadde en kjempekoselig dag!

Våknet hver time den natten og fikk melding: "Gratulerer med dagen." Det var veldig koselig, og jeg fikk til og med en telefon fra ei venninne.

Så halv åtte dro jeg og mamma og øvelseskjørte bil. Jeg var veldig oppskaket og nervøs, for jeg visste jo at jeg ikke hadde kontroll på denne store maskinen !!

Jeg klarte meg bra, synes jeg. Hoppet meg i vei. Hadde en bra start uten hopping, en bra stopp uten hopping og en bra giring, UTEN hopping ! Ganske bra ! :-) Det er første gang, og før jeg kjørte visste jeg nesten ikke noe om bil, nettopp lært meg hvor gass, bremse og clutch (hvordan skrives det....? ) var hen ! Men det gikk bra.

Så kom jeg hjem, mamma la seg, og jeg så på et juleprogram på tv. Litt skuffet, ettersom det var nye programledere, og nye program (som blir sendt i det juleprogrammet) .. Det var litt kjedelig, men koselig fordi, for jeg liker juleprogram ganske godt ! :-D

Så dro jeg til nabobyen på shopping, hvor jeg ikke kjøpte noe annet enn et par øredobler. De var svarte roser, litt store. Kjempefine .. :-) Fornøyd.

Så kom jeg hjem og ryddet litt til familieselskapet.

Som.. var ganske moro, siden jeg hadde fått en SJOKOLADEFONTENE til bursdagen min i år.

Natt til 22 desember satte jeg og leste i mmin nye bok! GOSSIP GIRL !!!!

Jeg har alle bøkene i serien, men det var så mange spørsmål og ingen visste helt svaret, TROR jeg . Så forfatteren skrev ei bok om seriene, FØR den første boken. Men den kom ut nå nettopp. Kjempebra bok. Men jeg leser den sakte, for den forsvinner så fort!  !


Det var egentlig bursdagen min i år, gleder meg til jul i morgen!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lusa - 6 mars 2010 00:15

Ego. Big Ego....       

Av lusa - 3 mars 2010 21:39

Den filmen SKAL jeg se, NOTE TO SELF.      We're back on track - VIEW NOOOOW!! www.last.fm/user/luzifer-a tror det er adressen.  det er musikken jeg hører på, skal jeg tro. Ikke all musikken blir "lagt inn", men håper det meste er med ...

Av lusa - 3 mars 2010 21:29

Nooo Nooo, Nooo broken hearted girl ...Beyonce. Har akkurat vært og trena med ei venninne, J, og vi trena bare i en time. Mandag: Mage, rumpe, lår. Tirsdag: Zumba (eller hva det er. Dansing med hofter og vekter) Onsdag: Selvtrening / Egentren...

Av lusa - 7 februari 2010 14:40

Corby Yellow heter min nye touch telefon.. Min forige klikka helt, det gikk ikke an å trykke på "OK" knappen, hva skulle jeg gjøre da? Først bruke min gamle, men SÅ bestille meg ny til 1 NOK. haha, ja, billige saker.  If we ever meet again - Timbal...

Av lusa - 7 februari 2010 14:37

Torsdag reiser jeg til Kina! Pakker i skrivende stund, og det går ikke bra. Det er så kaldt der, hva skal jeg ha med, da!? ...

Ovido - Quiz & Flashcards