Alla inlägg den 14 juli 2008

Av lusa - 14 juli 2008 15:22

Her om dagen kom jeg til å sitte å tenke på datoer, og plutselig var det bare noen UKER til jeg og mamma og bror drar på ferie til Estland!

Om jeg ikke tar feil er det kun 11 dager igjen!

Med dagen i dag, er det fire dager reiser jeg hjem igjen, etter to uker hos min søster. Blir godt å komme hjem til hunden, selv om jeg storkoser meg her.

Gleder meg til og med til skolen begynner 20.August . Håper ikke noe er galt :)

Av lusa - 14 juli 2008 13:56

Akkurat nå er jeg hos min søster og hennes samboer, på jobb. Istad satt jeg og tok det helt med ro, da jeg kom på at jeg ville ha noe å drikke og en liten bit sjokolade. Jeg drar til min søsters leilighet for å hente pengene mine. Halvveis på veien, begynner det å regne voldsomt, og jeg som kun er i t-skjorte selvfølgelig, løper opp den tunge veien. Rekker å bli gjennombløt til jeg kommer hjem, da.

I løpet av tiden jeg har vært her har jeg rukket å få bortimot ti myggstikk! Og da jeg våknet i morges hadde jeg et stort stikk, kanskje 5 cm i diameter, på baksiden av leggen, som klør noe forferdelig.

Likevel har jeg det kjempefint, tar all slags sjokolade jeg finner i leiligheta til søstera mi. Det som er hennes skal deles, selvfølgelig.

Savner selvfølgelig hunden min hjemme, den lille egoisten, har jeg fått hørt.

Men da må jeg gå, er tross alt på jobb

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards