Alla inlägg den 21 juli 2008

Av lusa - 21 juli 2008 14:15

Etter å ha kommet hjem fra søstera mi på torsdag, trodde jeg ikke at jeg kom til å være så sosial!

Har vært opptatt helt til nå, og mere skal det bli! I går var jeg med ei venninne, og det var kjempe koselig, vi grillet og hadde det kjempe koselig! Var deilig å bare se film sammen med dem igjen.

Idag skal jeg til søskenbarna mine og se film. Pearl Harbor (vet ikke hvordan det skrives). Håper vi skal se en annen film, for den er så trist, jeg gråter bare noen sier navnet! Men filmen er også bra fordi at Josh Hartnett er med, og han er jo ikke akkurat stygg :) Ben Affleck er også med, og han er kjekk ! :)

En gang etter mamma hadde kjøpt Armageddon filmen med Bruce Willis og Ben Affleck (igjen, ja, men han er kjekk...:)  ), og jeg skulle fortelle henne hva den handlet om begynte jeg å gråte, og klarte ikke stoppe, den filmen er så trist!

Men da må jeg nesten laste ned noen sanger, før jeg drar på film!

- :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards