Alla inlägg den 23 juli 2008

Av lusa - 23 juli 2008 20:57

Klokken fem-seks tida i ettermiddag begynte øyelokkene å bli veeeeeeldig tunge, så jeg bestemte meg, ganske enkelt, for å plugge i headset og høre på musikk. Jeg sov i kanskje en halvtime / 40 minutter, og våknet av at broren tok meg på leggen og ropte : Mobil-pakken din er kommet på butikken.

Så jeg og mamma sendte bror ned for å hente den ;-)

Nå har jeg da en svart mobil, og - selvfølgelig - en rosa stripe over !

Da må jeg nesten bare bli barnslig - jeg og bror går for å spille sims ;-)


- :)

Av lusa - 23 juli 2008 11:55

Da er jeg og broren ferdig pakket til Estland!

Gruer meg litt til flyet .  En boks som veier flere TONN (!) skal i lufta, med mange passasjerer, som også blir noen tonn til sammen. Er det så lite som ei glipe i flyet der luft kommer inn... huff huff.

Men egentlig gleder jeg meg. Jeg liker å gå med solbrillene på hodet, med en koffert etter meg. Håper bare ikke noe piper når vi går gjennom sikkerhetskontrollen!! Da må vi sjekke post, og håpe på at pakken med min  nye mobil er kommet!

- :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards