Alla inlägg den 15 juli 2008

Av lusa - 15 juli 2008 11:35

Det er så rart, jeg har vært på besøk med søstera mi nå i snart to uker, og her om dagen skulle jeg på butikken, og gikk nesten feil. Jeg har ikke noe retningssans, så når jeg går og handler vet man egentlig ikke om jeg kommer om 10 minutter, eller 30 minutter, eller om jeg kommer i det hele tatt. Heldigvis er butikken bare noen få hundre meter bortenfor jobb, så jeg har fått handlet noe å spise på.

Jeg har aldri vært så lenge borte fra hunden, som jeg har vært nå. To uker. Gleder meg til å komme hjem ! Selv om jeg kunne vært her lengre

 - :)

Av lusa - 15 juli 2008 09:48

I går var søstera mi samboeren hennes og jeg og spiste karbonader hos foreldrene hans. Jeg fikk vite etterpå at det var elgkjøtt. Det var godt, og jeg tror ikke jeg ville spist det hvis jeg visste hva det var.

Ellers har søstera mi fått meg til å se noen filmer om Dr.Hannibal Lecter (The silence of the lamb, tror jeg), som jeg synes er ganske bra, for han var en veldig koselig person. Egentlig. Jeg som også nettopp har sett The happening , og jeg liker egentlig ikke thrillere og grøssere. Men de var bra.

Har selvfølgelig kjøpt en liten gave til bror, for har hørt ønsker om noe slags drikke. en rosa og en cola? :)

Da er det jobb igjen :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards