Alla inlägg den 20 juli 2008

Av lusa - 20 juli 2008 15:00

På fredag var jeg og broren min på jazz-festival. Kjøpte tre gensre, en ring, ett par sko og mat + milkshake. Til broren min kjøpte jeg en genser-jakke til høsten. Den var kjempe fin, tviler ikke på om den egentlig var til meg selv. Han får ikke den jakka i fred.

På lørdag hadde to venninner av meg kommet på besøk og hadde med meg på en gå-tur. Hun ene ville ha meg med til nabo-byen, Molde,samme kveld, der jazzfestivalen var, for å se på de som var der, og bare kose oss. Jeg synes jo det hørtes moro ut, så vi dro hjem til henne slik at hun fikk hentet klær.

Før vi dro til byen, var vi hjemme hos meg. Marit og noen venninner blandet drinker til oss, som vi smakte på. Hadde det kjempe moro. Det var mange folk på byen, men det værste er vel å se fulle, gamle folk, som er bestemødre eller har barn på mange 20 år, fulle.

Idag skal jeg og noen venninner på besøk til ei i klassen. Vi skulle egentlig spise noe som heter Tandoori Chicken (vet ikke hvordan det skrives) og spise brownies, men siden det er så fint vær her, spekuleres det på grilling. Det blir koselig :)

Ellers er det ikke noe spesielt nytt, greit å være hjemme igjen, selv om det kun er fem dager til vi skal til Estland (!). Blir trist å være borte fra Lady, bare å ha vært hjemme i litt over ei uke, og så dra, men vi skal ikke være borte så alt for lenge, og jeg tror vi kommer til å få det kjempekoselig :) . Håper at kjære mor har retningssans, ellers forlater vi ikke hotellet, hvis vi kommer så langt.

Nå må jeg nesten ut i varmen.

- :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards