Alla inlägg den 22 juli 2008

Av lusa - 22 juli 2008 23:23

I går så jeg og søskenbarnet mitt filmen Jesse James, med Brad Pitt og Casey Affleck (tror jeg det staves). Veldig bra film, selv om jeg ikke helt skjønte den. Det var så mange som døde, og mange som utga seg for å være andre enn de var osv osv osv...

I morgen skal vi pakke og ordne klart til å dra til Estland. Gleder meg veldig, selv om jeg gruer meg til flyet! Er så redd og nervøs for fly, ønsker å ta en sovetablett eller noe, men kan ikke gjøre det heller.

I overimorgen, om to dager, drar vi som skal til Estland til søstera mi, som jeg var hos og jobbet. Det blir koselig, selv om jeg synes synd på søstera mi. Hatt fri fra meg i ei uke, så kommer vi igjen. Man kan ikke velge egen familie, sier jeg bare.

Dagen etter å ha kommet hjem fra henne (har sikkert sagt det før, men må si det igjen), etter å ha vært der to uker, var jeg på jazzfestival, som var på en fredag. Dagen etter, lørdag, var jeg i byen. Søndag var jeg på film hos ei venninne. I går, mandag, film hos søskenbarn.
Dette er første dagen på to og ei halv uke jeg hadde uten å være noen steder. Jeg våkna klokka ti, ryddet kjøkkenet (av alle ting) og bare hørte musikk og så ut vinduet. Snålt.

- :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards