Direktlänk till inlägg 15 juli 2008

Gått meg bort

Av lusa - 15 juli 2008 11:35

Det er så rart, jeg har vært på besøk med søstera mi nå i snart to uker, og her om dagen skulle jeg på butikken, og gikk nesten feil. Jeg har ikke noe retningssans, så når jeg går og handler vet man egentlig ikke om jeg kommer om 10 minutter, eller 30 minutter, eller om jeg kommer i det hele tatt. Heldigvis er butikken bare noen få hundre meter bortenfor jobb, så jeg har fått handlet noe å spise på.

Jeg har aldri vært så lenge borte fra hunden, som jeg har vært nå. To uker. Gleder meg til å komme hjem ! Selv om jeg kunne vært her lengre

 - :)

 
 
Ingen bild

Marit

15 juli 2008 14:03

Lady trivest me me:) Vi bada og går tura og spelle fotball og alt vi to.

 
Sissi

Sissi

16 juli 2008 17:11

Litt sent å komme NÅ da og si du ikke har retningssans da....noen dager før Tallinn!
Jeg gikk med ¨på å reise til fremmed sted fordi jeg stolte på at du og broren hadde retningssans.
Ja, vi kommer oss vel ikke fra flyplassen engang i år, da...

http://sissi-mor.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lusa - 6 mars 2010 00:15

Ego. Big Ego....       

Av lusa - 3 mars 2010 21:39

Den filmen SKAL jeg se, NOTE TO SELF.      We're back on track - VIEW NOOOOW!! www.last.fm/user/luzifer-a tror det er adressen.  det er musikken jeg hører på, skal jeg tro. Ikke all musikken blir "lagt inn", men håper det meste er med ...

Av lusa - 3 mars 2010 21:29

Nooo Nooo, Nooo broken hearted girl ...Beyonce. Har akkurat vært og trena med ei venninne, J, og vi trena bare i en time. Mandag: Mage, rumpe, lår. Tirsdag: Zumba (eller hva det er. Dansing med hofter og vekter) Onsdag: Selvtrening / Egentren...

Av lusa - 7 februari 2010 14:40

Corby Yellow heter min nye touch telefon.. Min forige klikka helt, det gikk ikke an å trykke på "OK" knappen, hva skulle jeg gjøre da? Først bruke min gamle, men SÅ bestille meg ny til 1 NOK. haha, ja, billige saker.  If we ever meet again - Timbal...

Av lusa - 7 februari 2010 14:37

Torsdag reiser jeg til Kina! Pakker i skrivende stund, og det går ikke bra. Det er så kaldt der, hva skal jeg ha med, da!? ...

Ovido - Quiz & Flashcards