Alla inlägg den 2 februari 2009

Av lusa - 2 februari 2009 18:12

Polakken min (Jenta som skal bo hos oss i ti dager i April) sier heletiden at jeg må sende bilder av meg og vennene mine. Ja, jo. Det er jo greit. Men jeg har ingen bilder av oss , sammen, sa jeg til henne. så hun fikk mast til seg at jeg skulle ta bilder denne uka. (Altså, hun er ikke sjenert)..

I dag tok jeg og ei venninne bildeR (SE NEDERST) og det var så utrolig moro. Vi fikk ikke tatt seriøse bilder med søte små smil, det ble enten veldig store smil, og dette blikket.. hehe. Moro.

Men vi glemte den andre venninna vår, som var med legen,så vi må uansett ta nye. Da blir det enda mer tull. Gleder meg :-)


Gjort: Naturfagrapport & Naturfagprøve

Onsdag: Geografiprøve

Torsdag: Innlevering 7 sider i spansk!!

Fredag: Innlevering i to stiler i Norsk, begge på over ei side.

Engelskprøve

Matteprøve


ååå, jeg er så lei.. Off off

Ovido - Quiz & Flashcards