Alla inlägg den 26 februari 2009

Av lusa - 26 februari 2009 23:40

Nå i det siste har jeg sett tre sesonger av Sex and the City, skal begynne på sesong fire i kveld . Men for to dager siden begynte jeg på sesong en av The Hills, og jeg er heeeeelt hekta! Begynner på sesong tre, der, men der er episodene bare på tjue minutter, og 10 episoder pr sesong, så det går dobbelt så fort med The Hills som med Sex and the city.

Liker sex and the city bedre enn The Hills, men The Hills er så enkelt å følge med på, for de snakker som oss her (bortsett fra engelsk) og alt er likens. For jeg er ikke en i tredveårene som lever singellivet heller, så (sex and the city)...

Men heller er jeg ikke i Hollywood og jobber med Teen Vouge og går på moteskole. Aaah, men har jeg gjort det, det har vært best!!

Slenger ved et bilde av jentene i the Hills .

 

Selvfølgelig liker jeg hovedpersonen best, Lauren (Hun i sofaen, helt til venstre). Meeeeen, Whitney er så søt (helt til venstre)og snakker så søtt at jeg bare liker henne bedre og bedre! :)


Uansett, i morgen drar jeg til søster på besøk for helgen. Må ha med meg Samf og Geo boka for å øve til prøve, og må ha med pc for å samle fakta om tunisia (prosjekt vi holder på med) .

Blir godt å komme bort og øve på prøve , sikkert mer fredelig der enn her med hunden og sånn ..


Så, neste uke har jeg:  Spansk, geografi og samfunnsfagprøve. innlevering/framføring av Tunisia prosjekt, og innlevere Naturfagprosjekt.

Og på fredag, 7.mars, drar jeg sammen med klassen til Tunisia. Herlig, ikke sant?


snakkes,

lusaaa


Ovido - Quiz & Flashcards