Alla inlägg den 9 februari 2009

Av lusa - 9 februari 2009 20:14

SÅÅ , jeg tenkte søke på vigo for et nytt skoleår, men jeg fikk det IKKE til :/ .. Det er så komplisert der inne, og lille sjenerte meg må til rådgiveren for å få hjelp. det er sååååå flaut. Hater å gå til data-duden for hjelp, og nå må jeg til rådgiveren for "råd" om hvordan søke på nytt. Æsj

Og de innleveringene i norsk.. Gjort den ene, på sånn 15 min. hehe.

Den ene vet jeg ikke hva jeg skal gjøre på engang, må vente til i morgen. Da den skal leveres:) .. går bra.


I morgen: Spanskprøve, innlevering i norsk (2 forskjellige )

Torsdag: Naturfagprøve angående nordlys

Av lusa - 9 februari 2009 20:08

Beyonce - Halo


Remember those walls I built
Well baby they're tumbling down
And they didn't even put up a fight
They didn't even make a sound
I found a way to let you in
But I never really had a doubt
Standing in the light of your halo
I got my angel now

It's like I've been awakened
Every rule I had you breakin'
It's the risk that I'm takin'
I ain't never gonna shut you out

Everywhere I'm looking now
I'm surrounded by your embrace
Baby I can see your halo
You know you're my saving grace
You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby I can feel your halo
Pray it won't fade away


 Denne blomsten over, er da blomsten jeg og søsken kjøpte til mamma på morsdagen på søndag :-) + kort og krukke. Jeg synes den er kjempefin :)


Forresten, den sangteksten over er fra Beyonce sin sang. Jeg liker egentlig ikke hun, fordi ... Ja, du vet, hun er jo ganske... Beyonce! Ikke sant.

Men den sangen er faksisk ganske søt synes jeg, hvertfall begynnelsen som jeg har teksten av.


I dag på skolen tok vi ei vaksine (Sprøyte) og ei drikkevaksine. Grudde meg skikkelig til sprøyta, men har jeg visst hva jeg visste nå, har jeg grudd meg til drikkevaksinen! KJEMPESTYGG! Æsj! Måtte drikke den i 7 omganger, og brekte meg 5 ganger! Jeg bare gledet meg til å skylle ned med en liten munnskyll vann (fikk ikke drikke mer etter vaksinen..) og ta en bit Extra-tyggis. Æsj. Ekleste jeg har vært borti ! ... ææ..



Jeg har også bakt idag ! Bror tok til og med bilde, jeg så ganske forferdelig ut! Legger det likevel med :-)

 


Jaa, sånn går det. Kjøkkenet er forresten et rot, fordi jeg har ikke hatt ork til å rydde det.. Meeeen. Det var ryddig i heeeeele helgen :-)


Ikke noe mer å skrive - sååååe


Ovido - Quiz & Flashcards