Alla inlägg den 22 februari 2009

Av lusa - 22 februari 2009 22:23

Denne helga har kommet med på å sett sex and the city sesonger. Sex and the city - the movie platen er fortsatt varm etter jeg har sett den tusen ganger. Jeg har også sex and the city - the movie - boken, som jeg også har slitt ut. Elsker , elsker, eeeeeelsker!

Kommet til sesong 2 - disk tre av tre. Hatt to dager på meg, og jeg har sett to sesonger. Trodde det kom til å gå mye fortere, men jeg har slike lange pauser.

I dag f.eks var jeg ute på tur med hunden. Hun hoppet og klatret på  et lekestativ på barneskolen og det var forferdelig moro å se på. Hun var helt vill!

Uansett , nå skal jeg ordne meg noe å spise, se siste disk av sex and the city sesong 2, så skal jeg vel legge meg. Legger meg litt tidligere i dag enn i går, da. Eller... Hvor lang tid tar det å se seks episoder av sex and the city?

..

Av lusa - 22 februari 2009 17:26

Huff, satt akkurat og tenkte på at jeg ville blogge, men så bare..neeei....


I går i to tiden gikk jeg for å legge meg, og hva såg jeg? Jeg hadde glemt at jeg hadde tatt av sengeklærne, så jeg kom til ei tom seng! Uten laken eller sengeklær. Buhu. Og jeg var så trøtt, så jeg måtte skifte i halvsøvne. Stakkar.

 Jeg tenkte mens jeg lå i senga i ti-tiden i morges, at jeg vil ALDRI stå opp fra den senga. Lukter herlig etter skyllemidlet, og INGEN hund i senga , nei :-) Hun ble vist til en stol jeg har. Hun var lite fornøyd, hun !

Tenker å gå ut med henne nå, er så slapp, og tenker å komme meg i form til gymtesten!
TUNISIA : 12 dager igjen? (drar 7.mars, klokken kvart på seks (!!) hehe) ..


outside,

lusaaaa

Ovido - Quiz & Flashcards